پیام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دانشگاههای سراسر کشور

(بسم الله الرحمن الرحیم)

إِنَّ هذَا القُرآنَ یَهدی ِللَّتی هِیَ أَقوَم

بار دیگر قرآن، حلقه پیوند جامعه دانشگاهی شد و به برکت آن، موسم دمیدن روح معنویت در فضای دانشگاه فرا رسید.
خداوند منّان را سپاس می گوییم که این سعادت و بهروزی را نصیب خطّه مهمان نواز شهرستان شاهرود کرد تا شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان دانشگاههای سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود باشیم و این حضور پرشور و این محفل قرآنی را به تماشا بنشینیم.
ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت حلول ماه شعبان المعظم و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه و تبریک بهار قرآن ، آرزومندم که خداوند همه ما را در پرتو خورشید حقیقت مطلق قرآنی به دریای زلال معرفت الهی رهنمون گرداند. مقدم یکایک مهمانان عزیز شرکت کننده در این گردهمایی باشکوه معنوی را گرامی می دارم و ضمن عرض خوش آمد به همه ی شرکت کنندگان و میهمانان عزیز و تقدیر از زحمات تمامی دست اندرکاران که ما را همراهی کرده اند کمال تشکر و قدر دانی را داریم، برای همگی شما عزیزان طلب توفیق از درگاه الهی وآرزوی موفقیت روزافزون می نمایم.
بی شک این هدایت کلام الهی است که همه را به شعوری حماسی رهنمون ساخته تا جهان معاصر شاهد تابش خیره کننده قرآن و فهم امید بخش کلام الهی باشد.
در خاتمه بار دیگر به تمامی همکاران عزیز شرکت کننده در این دوره از مسابقات درود و سلام می فرستم و عزت و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
از خداوند متعال میخواهم که ما و همه شما عزیزان را در دنیا و آخرت با قرآن محشور کند.

و من الله توفیق
رضا شیخ
معاون فرهنگی و اجتماعی