راهیابی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود به مرحله سراسری بخش معارفی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور هر ساله طی سه مرحله درون دانشگاهی، منطقه ای و سراسری در بین دانشجویان سراسر کشور برگزار می گردد. امسال نیز مانند سنوات گذشتهبا اندکی تفاوت و با توجه به شرایط خاص کشور، طی دو مرحله مقدماتی و سراسری به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است، که مرحله مقدماتی آن خردادماه امسال به صورت برخط برگزار گردید.
طبق دوره های قبل این جشنواره، (که دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراحل حائز رتبه می شدند)، امسال نیز در مرحله مقدماتی دو تن از دانشجویان این دانشگاه، جناب آقایان ابراهیم عباس زاده در رشته حفظ موضوعی و علی کریمیان شهری در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی به مرحله سراسری راه یافتند.
گفتنی است این جشنواره شامل بخش های معارفی، آوایی، پژوهشی و… می باشد که بخش معارفی آن شامل رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت(علیهم السّلام)، آشنایی با سیره معصومین(علیهم السّلام)، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم، پرسمان معارفی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.
شایان ذکر است که دانشجویان جهت شرکت در مرحله سراسری این جشنواره (که به میزبانی مرکز آموزش آزاد دانشگاه صنعتی اصفهان و به صورت مجازی روز یکشنبه مورخه ۱۱ ابان ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد)، فرصت دارند در بازه رمانی ۴ لغایت ۸ ابان ماه به نشانی زیر مراجعه و نسبت به تایید صحت مشخصات و نام کاربری اقدام نمایند.

 openlearn.iut.ac.ir

آزمون در این مرحله شامله ۴۰ سوال تستی و ۵ سوال تشریحی و همچنین دارای نمره منفی است؛ و هر دانشجو حق شرکت در همان رشته پذیرفته شده در مرحله قبل را دارد.
اطلاعات تکمیلی نیز در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی زیر در دسترس شرکت کنندگان می باشد.

 farhangi.iut.ac.ir

اسامی راهیافتگان در سایر بخش های آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و نحوه برگزاری آزمون در بخش آوایی (رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و رشته های حفظ) متعاقباً اعلام می شود.