جشنواره رویش به صورت سالیانه و به عنوان تجلی توانمند‌ی ها و اقدامات کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.کانون‌های فرهنگی دانشجویان بدون تردید یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های موفق دانشجویی در دستیابی به اهداف و راهبردهای تعیین شده به شمار می‌آیند.

این جشنواره که در مرحله درون دانشگاهی در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ در پردیس معدن آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود صورت پذیرفت با حضور ۱۳ کانون فرهنگی و هنری دانشگاه، و با نمایش آثار و دستاورد های کانونی همراه بود. در این مرحله اثار، بررسی و سطح و میزان فعالیت کانون ها مورد ارزیابی قرار گرفت. در نهایت چهار کانون قرآن و عترت،، دختران یاس، تئاتر، موسیقی و مهدویت به عنوان کانون های شاخص در معرض داوری قرار گرفتند و از بین آن ها نیز، کانون های مهدویت و دختران یاس به عنوان کانون برتر جهت شرکت در مرحله رویش ملی به مرحله کشوری راه یافتند. در زمینه دستاورهای کانونی هم، کلیه آثار منتخب کانون های فرهنگی و هنری به دبیرخانه جشنواره ملی رویش ارسال گردید.

از بین آثار و کانون های منتخب ارسالی، دبیر کانون مهدویت و دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه صنعتی شاهرود، جناب آقای محمدمهدی تاجیک ایجدان به عنوان یکی از فعالان برتر کانونی دانشگاه های سراسر کشور برگزیده شد. شایان ذکر است این جشنواره از جمله مهمترین رویدادهای فرهنگی اجتماعی سالیانه در عرصه دانشگاهی شناخته می‌شود.

شایان ذکر است اختتامیه این جشنواره در روز ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی به صورت برخط برگزار خواهد شد.

آدرس بر خط جشنواره :

festival.isic.ir